WOOFERS.supportbundel

Aanpassing aan je WordPress website nodig? Schaf prepaid budget aan en zet WOOFERS voor je aan het werk.

Supportbundel mét Monitorplan

excl 21% btw

Supportbundel zonder Monitorplan

excl. 21% btw

Veelgestelde vragen

Wat is het voordeel van een supportbundel?
Omdat er al ingekocht support uren zijn kunnen we taken nog sneller inplannen. Hierdoor kunnen we meteen ingrijpen bij functionele website problemen zonder eerst een goedkeuring van raming te ontvangen.

Hoe lang is een supportbundel geldig?
Er is een duurtijd van 1 jaar na aankoop. Indien er na 1 jaar nog krediet over is contacteren we je met de vraag om de uren binnen een kwartaal uit te besteden. Dus de totale duurtijd is dus 15 maanden.

Kan ik een supportbundel gebruiken voor meerdere websites?
Ja, dat is het mooie voordeel van een supportbundel!

Kan elke website een supportbundel afnemen?
Nieuwe websites worden steeds gescreend of ze in aanmerking komen voor een supportbundel.

Hoe kan ik inschatten hoeveel tijd een bepaalde taak vergt?
We geven op voorhand altijd een raming door per taak. In het bepalen van de raming kruipt uiteraard ook tijd. Indien een taak langer dreigt te duren dan beraamd communiceren we dit transparant. Sowieso: met WOOFERS zijn we 100% transparant, vraag het gerust aan onze klanten.

Wat zijn de standaard werktijden rond bepaalde taken?
De gemiddelde tijd per maand die we spenderen ligt bij de meeste shops tussen 2u en 10u.
Enkele voorbeelden: virusverwijdering (2u – 4u), onderzoek nieuwe plugin (3u – 6u), code errors plugin (2u – 5u), export/import taken (2u – 4u), custom WooCommerce code schrijven (2u – 8u), stijlcode toevoegen (1u – 3u), opvolging Analytics statistieken (1u – 2u)

Hoe snel kan een taak ingepland worden?
De gemiddelde tijd ligt tussen 1 en 7 werkdagen, afhankelijk van de complexiteit en dringendheid van de taak. Monitorplan-klanten hebben voorrang in de planning. Een supportbundel zonder Monitorplan heeft geen prioriteit ondersteuning, ook niet bij functionele problemen. Sowieso, we doen altijd ons uiterste best binnen het kunnen van onze agenda.

Hoe kan ik controle houden over het verbruik van m’n supportbundel?
Per supportbundel respecteren we de Maximum Taak Tijd van 4 uren. Indien een taak langer dan 4 uur duurt vragen we altijd even goedkeuring tot uitvoering. Uiteraard bij elke supportbundel contract wordt dit besproken.

Welke taken kan ik laten uitvoeren met een supportbundel?
Alle technische & inhoudelijke zaken die te maken hebben met je website of shop kan je laten uitvoeren.
Belangrijk: de supportbundel is niet bedoeld voor productiewerk van een nieuwe website. Daarvoor maken we een offerte op maat.
Enkele voorbeelden:

  • bug oplossen in plugin of WordPress
  • onderzoek naar plugin markt
  • snelheidsoptimalisatie
  • smartphone optimalisatie
  • PHP of stijlcode schrijven
  • content invoer of -aanpassingen
  • analytics installatie (of andere analytics) tool
  • hulp bij opmaak van nieuwsbrieven
  • Google Ads & Google Shopping opvolging – aanpassingen
  • Conversie advies

Waar heb ik zicht de gepresteerde uren?
Elke keer als een taak is uitgevoerd binnen de Supportbundel ontvang je diezelfde dag s’avonds een mail met een volledig overzicht.

Is een supportbundel verplicht?
Nee, bij WOOFERS houden we niet van zulke verplichtingen maar van vrije keuze.
Zonder supportbundel worden de gepresteerde uren telkens op het einde van de maand verrekend.
Het uurtarief is dan €90. Monitorplan klanten genieten van een voordelig uurtarief van €85. (excl. 21% btw)

Algemene voorwaarden:

  • Genoemde tarieven zijn exclusief BTW en exclusief eventueel aan te schaffen licenties
  • Openstaande uren worden niet gerestitueerd
  • Passen de werkzaamheden niet op je WordPress supportbundel en schaf je geen nieuwe supportbundel meer aan? Dan wordt de overloop in rekening gebracht op basis van nacalculatie tegen ons nominale uurtarief