Zorgplannen – Veel Gestelde Vragen

Open / Sluit alle vragen
  • Wat is een WordPress Zorgplan?

    Onze Zorgplannen bevrijden je van elke technische beslommeringen die een WordPress website of WooCommerce nodig heeft, zoals: updates, backups, virus monitoring & uptime monitoring.

    Bovendien biedt elk Zorgplan ook de mogelijk om vragen te stellen en website aanpassingen te laten uitvoeren.
    Voor een vast maandelijks bedrag heb je toegang tot jouw WordPress specialist zodat jij je volledig kan focussen op jouw business.

    Zorgplannen worden enkel ingezet op een website of webshop die gelanceerd is. Een Zorgplan kan niet ingezet worden tijdens een productiefase van een website of webshop. Uiteraard helpen we je graag verder op een website op te zetten, dit gebeurt in regie aan uurtarief. En indien je kiest voor een Zorgplan achteraf; dan geniet van je extra korting op uurtarief.

  • Wat houden de website aanpassingen in? En wat is niet inbegrepen.

    Website aanpassingen omvatten support bij aanpassingen aan inhoud (aangeleverd door de klant), CSS (stijl-aanpassingen) en plugin-instellingen. De hoofdbedoeling is om de klant te begeleiden bij inhoudelijke aanpassingen; zodanig de klant dit alleen kan.

    Belangrijk: de vraag voor aanpassing komt vanuit de klant.

    Niet inbegrepen (enkele voorbeelden)

    • maatwerk programmatie PHP aanpassingen
    • nieuwe functionaliteiten bouwen die niet in WordPress of plugins zitten
    • content creatie: teksten schrijven en foto’s zoeken
    • website verhuis (behalve naar onze hosting)

     

    Inbegrepen (enkele voorbeelden)

    • teksten & foto’s aanpassen
    • website instellingen aanpassen
    • kleuren aanpassen (css- aanpassingen)
    • WooCommerce producten aanpassen/toevoegen + algemene instellingen
    • plugins installeren & testen

     

    Taken die niet inbegrepen zijn worden uitgevoerd aan uurtarief. Op voorhand wordt de taak grondig besproken, geraamd en eventueel goedgekeurd.

  • Is ongelimiteerde support écht ongelimiteerd bij het Premium plan?

    Ja, maar er is wel een fair-use policy van 1 nieuw supportticket per 24u.

  • Mijn website is gemaakt door Davel. Kan ik ook bij Woofers terecht?

    Uiteraard.
    Woofers is onderdeel van Davel, maar zal op termijn autonoom worden.

    Davel-klanten met een WordPress Updateplan kunnen overstappen op een Zorgplan. Het concrete verschil tussen beide plannen is dat je bij Woofers een vast maandelijks bedrag betaald. In het Updateplan bij Davel werden aanpassingen op het einde van elke maand doorverekend aan uurtarief.
    Dus als je bij Davel regelmatig aanpassingen laat uitvoeren (en vragen stelt), dan is zo’n Zorgplan voordeliger.

    Ter verduidelijking: de Zorgplannen bij Woofers zijn geen vervanging van een opvolgingsplan bij Davel. In een opvolgingsplan staan we klanten pro-actief bij in alle aspecten rond hun marketing. Een Zorgplan bij Woofers draait voornamelijk rond het technische aspect én alle vragen daaromtrent.

     

  • Kan ik maatwerk programmatie door jullie laten uitvoeren?

    Ja, we doen kleine tot beperkte maatwerk programmatie voor alle klanten met een Zorgplan. Je krijgt bovendien €10 korting op het uurtarief. Normaal uurtarief: €75. Met een zorgplan is het uurtarief €65.

    Volgende maatwerk voorbeelden voeren we niet uit:
    – WooCommerce integraties met externe software
    – Andere high-end WooCommerce Customisatie
    – BuddyPress

    Voor alle high-end WooCommerce & WordPress customisatie kunnen we je doorverwijzen naar pure development bureau’s of freelancers.

  • Hoe gebeurt deze support?

    Alle inkomende support en Q&A gebeurt via mail. Deze zorgplannen ondersteunen geen rechtstreekse telefonische supportdesk voor de klanten richting supportdienst. Indien gewenst telefoneren we wel vanuit Woofers richting de klant om bijvoorbeeld complexere WordPress-zaken uit te leggen. We maken ook veel gebruik van video-opnames waarin we je op een duidelijke manier uitleg verschaffen.

  • Komt mijn website in aanmerking voor jullie WordPress Zorgplan?

    Ja. Elke nieuwe WordPress website wordt sowieso eerst geanalyseerd. Deze analyse is 100% gratis. Indien er problemen ontdekt worden zullen we -in samenspraak- jouw website eerst verbeteren en optimaliseren. Deze fase gebeurt aan uurtarief.
    Wij ondersteunen wel geen websites op low-budget hosting. Volgende hostingproviders ondersteunen we niet: Hostgator, One.com, Antagonist, Alfahosting.

  • Bieden jullie WordPress Hosting aan?

    Jazeker! Lees meer info over onze krachtige WordPress Hosting pakketten.
    Het staat je vrij om te hosten waar je wenst, met uitzondering van bovenvernoemde hostingproviders.
    Onze WordPress Hosting pakketten zijn sowieso ingesteld voor snelle performante WordPress websites en webshops.

  • Welk Premium Plugins zijn inbegrepen bij Premium & Pro?

    Deze licenties kosten samen €393 indien je deze rechtstreeks zou aanschaffen; voor een single licentie per plugin.
    Plugins:Gravity Forms, WPML, iThemes Security, Swift Performance, WooCommerce Google Analytics Pro, WooCommerce Product Add-Ons, …
    De licentiesleutels blijven eigendom van Woofers. De licentiesleutels worden nooit doorgestuurd, we stellen deze sleutels rechtstreeks op je website in.

  • Ondersteunen jullie ook WooCommerce?

    Jawel, wij zijn grote fans van WooCommerce.
    We hebben speciale Zorgplannen ontwikkeld voor WooCommerce websites, met name Pro en Premium. In het Pro Zorgplan zijn 3u vragen & aanpassingen inbegrepen. In het Premium Zorgplan zelfs onbeperkt!

    Heel veel e-commerce ondernemers vinden onze Zorgplannen super. Ze weten dat ze altijd terecht kunnen bij Woofers zonder dat elk uurtje wordt geteld. Kortom, peace of mind!

  • Mijn website is gehacked. Kunnen jullie me helpen?

    Uiteraard. Het verwijderen van virussen is inbegrepen in het Premium plan. Binnen het Basis en Pro Zorgplan wordt dit uitgevoerd aan een voordelig uurtarief.

    Bij elk Zorgplan activeren we een premium virusscanner om jouw website voortaan te beschermen tegen hacks en virussen.

  • Wat is een staging website? Wat doen jullie hiermee?

    Een staging website is een exacte kopie van je live website. Zeker bij complexere websites is het aan te raden om updates eerst te testen op een staging website.

    In het Premium Zorgplan zijn staging websites inbegrepen: zowel de aanmaak als beheer.

  • Helpen jullie ook als er problemen zijn met m'n hosting? Of premium plugin of thema's?

    Uiteraard! Woofers staat in voor alle technische aspecten van je website of webshop.
    Dus bij eventuele problemen, nemen we ook zelf contact op met jouw hosting bedrijf. Of de producent van die bepaalde premium plugin of thema.

    Omdat we zelf de technische expertise in huis hebben kunnen we dergelijke externe bedrijven meteen ook de juiste informatie aanleveren voor snellere oplossingen.