WOOFERS.support

We willen de beste technische support leveren voor WooCommerce.
Deze pagina omschrijft onze support workflow en veelgestelde vragen.

Met WOOFERS bieden we technische Zorgplannen aan met prioriteit-support.
We bieden ook support voor websites en webshops aan die we zelf gebouwd houden, alsook eenmalige aanpassingen voor niet zelf gebouwde websites.

Ter info: deze support pagina is enkel bestemd voor bestaande WOOFERS.klanten. Indien je met ons wil samenwerken, gelieve het contactformulier even in te vullen.

Support Ticket aanmaken

  • Heb je een support vraag of een aanpassing nodig: stuur een mailtje naar support@woofers.be.
  • Bij noodgevallen: stuur een SMS naar 0494040670. (We lezen niet constant onze mailbox, dus voor een nog snellere ingreep: SMS altijd!)
  • Noodgeval in weekends of feestdagen: stuur een SMS naar 0494040670
  • Premium Zorgplan-klanten kunnen ook inbellen op hetzelfde nummer; indien SMS-reactie te lang duurt.

SMS is enkel gewenst in echte noodgevallen én voor Zorgplan-klanten.

Nogmaals: deze support pagina is enkel bestemd voor bestaande WOOFERS.klanten. Indien je met ons wil samenwerken, gelieve het contactformulier even in te vullen.

Aandachtspunten bij het opmaken van een support ticket

  • Indien je meerdere vragen of problemen wil doorgeven, doe dit telkens via een aparte mail. Dus 1 mail per probleem, behalve als het algemene niet-WooCommerce gerelateerde vragen zijn.
  • Gebruik geen bestaande mail conversatie om een nieuwe vraag of probleem door te geven.
  • We proberen zo snel mogelijk te reageren op elk support ticket. Wees dus geduldig aub. Sowieso bij echte noodgevallen, stuur een SMS en dan nemen we dat prioritair op.
  • In het Zorgplan zit geen SLA; een Service Level of Agreement waarmee een probleem binnen x-tal “moet” worden opgelost om een “boete” te vermijden. Zoals gezegd: we doen ons uiterste best. Maar voor sommige zaken zijn we ook van derden afhankelijk: hosting, thema- en pluginbouwers, etc.
  • WOOFERS kan nooit aansprakelijk gesteld worden voor webshop-aanpassingen die achteraf bepaalde issues geven. Na elke aanpassing vragen we telkens om feedback en goedkeuring van de klant.

Gebruikte communicatie-middelen

  • We communiceren voornamelijk via mail op support@woofers.be.
  • In noodgevallen gebruiken we SMS.
  • Als support-middel maken we veel gebruik van screencast: dat zijn video’s waarin we je de oplossing tonen of situaties/aanpassingen uitleggen.
  • Indien support-feedback te complex is bespreken we dat even telefonisch.

Volgende communicatie-middelen voor support gebruiken we NIET:

  • Whatsapp: onze notificaties staan uit vanwege productiviteitsredenen. Zoveel groepen = teveel afleiding.
  • Social media chatkanalen: tweets en Facebook messengers worden niet gelezen.
  • Mails op andere mailadressen buiten support@woofers.be. Dus aub: geen support mails op @davel.be adressen.