• Heb je een support vraag of een aanpassing nodig: stuur een mail naar support@woofers.be.
  • Bij noodgevallen: stuur een SMS naar 0494040670. (We lezen niet constant onze mailbox, dus voor een nog snellere ingreep gebruik SMS of Whatsapp)
  • Noodgeval in weekends of feestdagen: stuur een SMS of Whatsapp naar 0494040670
  • Voorkeur gaat uit naar SMS in plaats van Whatsapp
  • Premium Zorgplan-klanten kunnen ook inbellen op hetzelfde nummer; indien SMS-reactie te lang duurt.

Aandachtspunten voor de perfecte support-vraag

  • Indien je meerdere vragen of problemen wil doorgeven, doe dit telkens via een aparte mail. Dus 1 mail per probleem, behalve als het algemene niet-WooCommerce gerelateerde vragen zijn.
  • Gebruik geen bestaande mail conversatie om een nieuwe vraag of probleem door te geven.
  • We proberen zo snel mogelijk te reageren op elk support ticket, al is er prioriteit per type Monitorplan.
    Maximum responstijd: Premium < 6u, Pro < 24u, Basic < 48u.

We maken het nóg makkelijker om met ons in contact te komen. Vanaf nu kunnen onze klanten heel eenvoudig een video-call inplannen met Woofers. Geen eindeloze mailtjes meer heen en weer, maar meteen boeken in onze kalender.

Of je nu technische ondersteuning nodig hebt, marketingplannen wilt bespreken of samen wil sparren — we staan voor je klaar.

Betreft de video-call

  • We voorzien 45 minuten. Langere video-calls kan je aanvragen via mail.
  • Het plannen van de video-call kan tot 30 dagen vooruit, met beschikbare tijdsloten op woensdag, donderdag en vrijdag.
  • Vind je geen geschikt moment of wil je graag ’s avonds plannen? Laat het ons gerust weten via mail.
  • De tijd van de video-call wordt transparant verrekend via regie of je support bundel.