Alles voor je WooCommerce shop
Succesvolle e-commerce shops,
we denken groots met je mee
Je wil een shop dat als een verkoopmachine levert, niet alleen een mooi gezicht. Daarom creëren we op maat gemaakte winkels op WooCommerce, een van ’s werelds toonaangevende e-commerceplatforms. Om online te concurreren heb je een strategie nodig die alles omvat: branding, ontwerp, ontwikkeling, content, SEO, e-mail en social media, allemaal vanaf de basis en niet als een bijzaak. Bouwen, onderhouden, adverteren, meten en schalen: zo bouw je een succesvolle shop.
Shop bouwen:
het belangrijkste fundament van je business
Bij WOOFERS bouwen we professionele online shops met behulp van WooCommerce, een populaire plugin voor WordPress. De toegankelijkheid van WordPress en WooCommerce maakt ze favoriet bij veel gebruikers. Maar hoewel iedereen een shop kan bouwen, levert een professional veel betere kwaliteit. Daarom is het verstandig om je WooCommerce-shop door een expert te laten bouwen. En dat zijn wij bij WOOFERS!
We nemen ook bestaande WooCommerce-shops over en verbeteren hun laadsnelheid, functionaliteit en conversie.
WooCommerce shop bouwen
Monitorplan
Hosting
Marktplaatsen:
voorbij de grenzen van je eigen shop
We kunnen je WooCommerce shop koppelen aan marktplaatsen zoals een bol of Amazon. Het kan een strategie zijn om je producten aan een breder publiek te tonen. Elke WooCommerce shop koppelen we sowieso ook met Google Shopping. Op die manier krijgen je producten meer zichtbaarheid in de zoekmachine van Google.
Je shop laten groeien,
betalend of organisch
Er zijn 2 manieren om je shop te laten groeien: dat kan via de organische manier of via de betalende manier. Een organische groei duurt langer en is tijdsintensiever. De betalende manier is via online advertenties. Hiermee heb je instant verkoop en zal ook die organische groei ondersteunen.
Betalende groei
- Google Ads & Google Shopping
- Bing
- Facebook & Instagram
- Tik Tok
Organische groei
- Zoekmachine optimalisatie
- Review marketing
- Social Media
- Merkbekendheid
- Content Marketing
- E-mail marketing
Meten is weten,
optimaliseer op basis van data
Hoop en natte-vingerwerk zijn geen strategieën. Bij WOOFERS baseren we onze beslissingen op data, ervaring en statistieken. We analyseren hoe jouw WooCommerce-shop wordt gebruikt, zowel door klanten als door bijna-kopers. Daarbij controleren we ook de nauwkeurigheid van de cijfers, aangezien we vaak discrepanties zien tussen WooCommerce en Google Analytics. Deze verschillen kunnen tot verkeerde beslissingen leiden. Zodra we betrouwbare data hebben, kunnen we effectief opschalen en je omzet verhogen.
- Google Analytics
- Search Console
Wie zijn onze klanten?
Elke gedreven ondernemer met grote e-commerce dromen is een perfecte match met WOOFERS. We leggen speciale nadruk op het woord “gedreven”. Want laten we eerlijk zijn, een online shop runnen vergt heel wat inzet. Het bouwen en lanceren van een shop is slechts het begin van het avontuur.
Natuurlijk kan je bij elke stap van jouw groeiproces rekenen op de onvoorwaardelijke ondersteuning van WOOFERS.
Afhankelijk van jouw huidige ervaring bieden we 3 groeipaden aan: de Full-starter, de Shop-starter en de Door-starter.
Full-starter
Een Full-starter is een nieuwe ondernemer zonder bestaand bedrijf, website of shop. Er zijn hogere investeringskosten voor onder andere voorraad, branding en logo. Het doel is om de shop snel te lanceren en te focussen op essentiële elementen. Stap voor stap wordt de shop geoptimaliseerd waardoor de investeringen gespreid worden voor een efficiënte verkoop.
Shop-starter
Een Shop-starter is een gedreven ondernemer met een bestaande winkel die zijn assortiment online wil verkopen. In zulke trajecten hebben we veel voorkennis. We weten welke producten goed verkopen en goede marges hebben. We creëren een branding en functionele webshop die aanslaat bij bestaande klanten, zodat de shop kan doorgroeien naar soortgelijke consumenten.
Door-starter
Een Door-starter heeft al een (WooCommerce) shop, maar wil nieuwe functionaliteiten toevoegen of loopt vast op bepaalde zaken. In dit traject lijsten we de verbeterpunten op in volgorde van prioriteit en conversie-impact. Dit kan variëren van betere code, opschonen van plugins, tot het verbeteren van advertenties. Bij elke taak wegen we de return on investment zorgvuldig af.